1. Першим принципом мистецтва сталкінгу є те, що воїн сам вибирає місце битви. Воїн ніколи не вступає в битву, не знаючи оточуючої обстановки.
2. Відкидати все зайве - другий принцип мистецтва сталкінгу. Воїн нічого не ускладнює. Він націлений на те, щоб бути простим.
3. Всю наявну в його розпорядженні зосередженість він застосовує для рішення питання стосовно того, вступати чи не вступати в битву, так як кожна битва є для нього боротьбою за своє життя - це третій принцип мистецтва сталкінгу. Воїн повинен бути готовим і виявляти бажання провести свою останню сутичку тут і зараз. Однак він не робить це хаотично.
4. Воїн розслабляється, відходить від самого себе, нічого не боїться. Тільки тоді сили, які ведуть людські істоти, відкриють воїну дорогу і допоможуть йому. Тільки тоді. І це є четвертий принцип мистецтва сталкінгу.
5. Зустрічаючись з несподіваним і незрозумілим, і не знаючи, що з цим робити, воїн на деякий час відступає, дозволяючи своїм думкам безцільно мандрувати. Воїн займається чимось іншим. Тут підходить все, що завгодно. Це - п'ятий принцип мистецтва сталкінгу.
6. Шостий принцип мистецтва сталкінгу: воїн стискає час, навіть миті йдуть в рахунок. В битві за власне життя секунда - це вічність, яка може визначити результат. Воїн націлений на успіх, тому він економить час, не втрачаючи жодної миті.
7. Щоб застосовувати сьомий принцип мистецтва сталкінгу, необхідно використовувати всі інші принципи - він зводить воєдино попередні шість: сталкер ніколи не висуває себе на перше місце. Він завжди визирає з-за сцени.
Застосування цих принципів приводить до трьох результатів:
- Перший - сталкер навчається ніколи не приймати самого себе серйозно, вміти сміятися над собою. Якщо він не боїться виглядати дурнем, він може обдурити кого завгодно.
- Другий - сталкер набуває безкінечне терпіння. Він ніколи не спішить і ніколи не хвилюється.
- Третій - сталкер безкінечно розширяє свої здібності до імпровізацій.