Страница 1 из 1

Семь принципов искусства сталкинга

Добавлено: Ср янв 19, 2011 10:29 pm
Jacob
Сім принципів мистецтва сталкінгу
1. Першим принципом мистецтва сталкінгу є те, що воїн сам вибирає місце битви. Воїн ніколи не вступає в битву, не знаючи оточуючої обстановки.

2. Відкидати все зайве - другий принцип мистецтва сталкінгу. Воїн нічого не ускладнює. Він націлений на те, щоб бути простим.

3. Всю наявну в його розпорядженні зосередженість він застосовує для рішення питання стосовно того, вступати чи не вступати в битву, так як кожна битва є для нього боротьбою за своє життя - це третій принцип мистецтва сталкінгу. Воїн повинен бути готовим і виявляти бажання провести свою останню сутичку тут і зараз. Однак він не робить це хаотично.

4. Воїн розслабляється, відходить від самого себе, нічого не боїться. Тільки тоді сили, які ведуть людські істоти, відкриють воїну дорогу і допоможуть йому. Тільки тоді. І це є четвертий принцип мистецтва сталкінгу.

5. Зустрічаючись з несподіваним і незрозумілим, і не знаючи, що з цим робити, воїн на деякий час відступає, дозволяючи своїм думкам безцільно мандрувати. Воїн займається чимось іншим. Тут підходить все, що завгодно. Це - п'ятий принцип мистецтва сталкінгу.

6. Шостий принцип мистецтва сталкінгу: воїн стискає час, навіть миті йдуть в рахунок. В битві за власне життя секунда - це вічність, яка може визначити результат. Воїн націлений на успіх, тому він економить час, не втрачаючи жодної миті.

7. Щоб застосовувати сьомий принцип мистецтва сталкінгу, необхідно використовувати всі інші принципи - він зводить воєдино попередні шість: сталкер ніколи не висуває себе на перше місце. Він завжди визирає з-за сцени.

Застосування цих принципів приводить до трьох результатів:
  • Перший - сталкер навчається ніколи не приймати самого себе серйозно, вміти сміятися над собою. Якщо він не боїться виглядати дурнем, він може обдурити кого завгодно.
  • Другий - сталкер набуває безкінечне терпіння. Він ніколи не спішить і ніколи не хвилюється.
  • Третій - сталкер безкінечно розширяє свої здібності до імпровізацій.
[/color]

Сім принципів мистецтва сталкінгу

Добавлено: Чт янв 20, 2011 2:05 pm
Jacob
Мистецтво сталкінгу - це сукупність прийомів і установок, які дозволяють знаходити найкращий вихід з будь якої ситуації.

Воїнам рекомендується не мати ніяких матеріальних речей, на яких би концентрувалась їх сила, фокусуватися на дусі, на дійсному польоті в невідоме, а не на тривіальних речах. Кожен, хто хоче слідувати шляхом воїна, повинен звільнитися від бажання володіти і чіплятися за речі.

Воїн ніколи не буває осадженим. Перебувати в осаді означає, що маєш якусь приватну власність, яка може підпасти під осаду. У воїна ж нічого в світі нема, крім його бездоганності, а бездоганності ніщо загрожувати не може. Однак в битві за власне життя воїн повинен стратегічно використовувати всі доступні засоби.

Втрата людської форми подібна до спіралі. Вона дає воїну свободу пам'ятати себе як конгломерат енергетичних полів, а це, в свою чергу, робить його ще більш вільним.

Хід життя воїна незмінний. Виклик в тому, настільки далеко він зайде по вузькій дорозі, наскільки бездоганним він буде в межах цих непохитних границь...

Дії людей не впливають на воїна, тому що у нього більше нема ніяких сподівань. Дивний спокій стає направляючою силою його життя. Він сприйняв одну з концепцій життя воїна - відстороненість.

Сама по собі відстороненість ще не означає мудрості, тим не менше є перевагою, дозволяючи воїну миттєво переоцінювати ситуацію і переглядати свою позицію. Щоб користуватися цією додатковою перевагою адекватно і правильно, необхідно, однак, щоб воїн беззупинно змагався на протязі всього свого життя.

Набагато легше рухатися в умовах максимального стресу, чим бути бездоганним в звичайних обставинах.

Сталкери повернені обличчям до часу, що наближається. Звичайні люди дивляться на час, що іде від нас. Тільки воїни можуть змінювати напрямок і обертатися обличчям до часу, що рухається до нас.

Re: Сім принципів мистецтва сталкінгу

Добавлено: Пт авг 01, 2014 10:42 am
Zet
Интересно что вы написали это на украинсом языке. Нигде такого перевода не встречал. В общем, для меня это не проблема. Сам с Украины. Даже радует. Было бы интересно встретить тут множество людей пишущих на украинском языке.

А вот касательно сталкинга хочу вас спросить - практикуете? И какие успехи у вас? Что это вам дает в результате?

Re: Сім принципів мистецтва сталкінгу

Добавлено: Сб авг 02, 2014 10:43 pm
Jacob
Форум изначально создавал на украинском, но потом чтобы привлечь больше посетителей форум был переведен на использование русского языка. Хочу подметить, в связи с нападением на нашу страну, что использование русского языка никак не связано с взглядами пользователей или администрации. Это все-во лишь средство для донесения информации к людям.

Сталкингом конечно же занимаюсь. Главный успех сталкинга - это быть сталкером, особый взгляд на мир и способ жизни как результат. Интересно то, что чем больше ты ищешь эффективные решения в жизненных ситуациях, тем больше потом возникает еще более сложных задач. Но выход всегда можно найти. Иногда это можно сделать только посредством перехода на новый уровень подхода.

Re: Сім принципів мистецтва сталкінгу

Добавлено: Вс авг 03, 2014 11:00 pm
Zet
Разве сталкеры не постоянны в своих подходах и принципах? Хотите сказать, что иногда вам приходится менять свое мировоззрение?

Так или иначе, я считаю каждый человек частично сталкер. Людям присуще актерское мастерство. Может ли быть так, что многие актеры оказываются практикующими стакерами, сами того не подозревая? Хотелось бы узнать ваше мнение.

Re: Сім принципів мистецтва сталкінгу

Добавлено: Ср авг 06, 2014 10:28 pm
Jacob
Одна из неотъемлемых частей сталкинга - это самовыслеживание. Практикуя его, сталкер может изучить свои внутренние подходы к решению проблем, шаблоны поведения. И конечно же, в результате такого наблюдения будут формироваться новые подходы, более осознанные. Иногда можно менять поведение комплексно, как будто переходя полностью на новый уровень поведения. Именно это я имел в виду.

Актерское мастерство неизбежно приводит к небольшому смещению точки сборки. И потому все актеры наверное обладают неким сталкер-эффектом. Но по моему актеры больше опираются на эмоциональную работу, в то время как сталкеры должны уделять основное внимание участию повышенного сознания. Импровизация на фоне повышенного сознания - наверное так можно охарактеризовать актерское мастерство сталкера.

Так же в отличии от актеров, сталкеры не обладают публичностью. Вернее никто с окружающих не подозревает о работе сталкера и даже может не замечать его. В то время как актеры окружены вниманием людей, но иногда они могут заставить людей поверить в историю, погрузиться в восприятие сцены как будто все происходит по настоящему. Может быть тут играет как фантазия зрителей так и некий волшебный эффект действия общего смещения точек сборок. Так что думаю и актеры неким особым магическим способом влияют на людей.